SELAMAT DATANG

hello2.welcome2.just follow my blog
thats all.enjoy.

saya

your profile here anything? <3 named hatim. im sixtenn. live in chukai,terengganu. im a TEPCESIAN
lain tu kann. limau bebb!! pisang la aku camni.

sahabat, rakan2, dan kawan2 serta rakan sebaya.

naqib + megat + khair +

ling ling keling

hatimpunyaruang + ferengseter +

cerita bulan lalu

June 2009
July 2009
September 2009

cerita bulan ini

hari ahad
abah
kejadian demi kejadian
epal pudina air batu.
my first 'date' with naqib
yeay!
AYAPANG.
"Cinta antara dua benua" kate emy tp xpon
bla3. shit3.

Sunday, September 6, 2009

shisha pule lahh anda.

ade lah sekor ni ajak pegi shisha.
aku pon pegi lah..
naik seperti biase honda circle.
bonceng tige wei.
aku megat dan syafiq.
pergghh!!
bile kat lampu isyarat traffic light kt simpan cornet tu,
megat ngan syafiq tutup muke.
sebab malu.
aku yg drive time tu, wat tebal je la muke ni.

pastu bila tiba di shisha kami berseronak,
n party till we die!
haha.