SELAMAT DATANG

hello2.welcome2.just follow my blog
thats all.enjoy.

saya

your profile here anything? <3 named hatim. im sixtenn. live in chukai,terengganu. im a TEPCESIAN
lain tu kann. limau bebb!! pisang la aku camni.

sahabat, rakan2, dan kawan2 serta rakan sebaya.

naqib + megat + khair +

ling ling keling

hatimpunyaruang + ferengseter +

cerita bulan lalu

June 2009
July 2009
September 2009

cerita bulan ini

my first 'date' with naqib
yeay!
AYAPANG.
"Cinta antara dua benua" kate emy tp xpon
bla3. shit3.

Saturday, July 4, 2009

epal pudina air batu.

pergghh!!
smlm.
aku n naqib once again kluar.
aku nk teman dye mkn je.
pastu kte pegi la mkn kt kdai yg ade di sediakan perkhidmatan shisha.
kiteorg pegi kul 10.
pergi2.
tggu la shisha.
dekat 30mnt weii.
pastu bile smpai.
kiteorg berasap asap lahh.
pergghh!!
tu la kali pertame aku amik shisha.
haha.
ketinggalan zaman aku ni.


n then arang tu ade byk lg.
naqib dah xleh nk isap.
aku lah yg abiskan.
isap dan isap dan isap.
perrgghh!!
abis aku sorg jee.
haha.
tu la nk cite xperience 1st time amik shisha.
conclusion: SHISHA MMG SEDAPP.