SELAMAT DATANG

hello2.welcome2.just follow my blog
thats all.enjoy.

saya

your profile here anything? <3 named hatim. im sixtenn. live in chukai,terengganu. im a TEPCESIAN
lain tu kann. limau bebb!! pisang la aku camni.

sahabat, rakan2, dan kawan2 serta rakan sebaya.

naqib + megat + khair +

ling ling keling

hatimpunyaruang + ferengseter +

cerita bulan lalu

June 2009
July 2009
September 2009

cerita bulan ini

"Cinta antara dua benua" kate emy tp xpon
bla3. shit3.

Friday, June 19, 2009

AYAPANG.

sepeti duapeti la.
smlm A.K.A.kamis mlm jumaat pegi tsyen chemist.
mud baik gle nk pegi tsyen.
pegi laa.
mula2 bes gle.
pastu ble da abis berjenaka sama teman2.
nk sorg bdak pmpuan ni.
bapak ngade.
pastu aku cadang ah nk baling pemadam kt dye.
1 balingan sahaja dilepaskan.
budak tu nanges.
hahahaha.

aku ckp la MEEROL bwat MEEROL bwat.
aku btol2 nmpk dye baling.
pastu meerol ckp aku nk bwat taik name dye.
bodoh.
aku sndri nmpak.
n then kteorg saling kutok mengutok.
n then aku dpt tau.
bkn dye
bdak blkg aku.
hahaha.
last baik2.
budak nanges.
ade ke patot?
pelik sunggoh lahh.
mapuh ye ah.
yg penting i hepi.yeay!